Vi ser etter en person som ønsker å være en del av et konkurransedyktig team, er det deg?

Stillingsinstruks:
  • Oppsøkende salg mot nykunder – B2B
  • Oppfølging av eksisterende kunder
  • Utarbeidelse av tilbud
  • Behandle salg og kundekontakt i SuperOffice

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Erfaring fra salg eller kan vise til salgskompetanse innenfor fagområdet
  • Ønske om å jobbe målrettet og strukturert
  • Kjennskap til IT
  • Selvstendig
  • Planleggende

Det vises for øvrig ellers til firmaets visjon og verdigrunnlag på www.officelink.no

Vi tilbyr følgende:

  • Lønn etter avtale
  • Flotte kollegaer

Krav til kompetanse:

  • Salgserfaring B2B

Arbeidssted:

Bodø

Søknadsfrist:

Vi kaller inn aktuelle kandidater til intervju forløpende så ikke vent med å send inn søknad. Fristen er 31.12.19.

Søknad
Søknadsfrist: 31.12.2019
Send søknad til: isl@officelink.no

Om stillingen

Stillingstittel: Bedriftsrådgiver
Sted: Storgata 40, 8006 Bodø
Ansettelsesform: Fast
Heltid/deltid: Heltid
Antall stillinger: 1
Arbeidsdager: Ukedager
Arbeidstid: Dagtid
Oppstart: Etter avtale

Kontaktperson for stillingen

Kontaktperson: Ina-Sofie Lillegaard
Stillingstittel: Leder betalingløsninger og kassasystemer
Telefon: 90086206
Epost: isl@officelink.no
Om arbeidsgiveren
Arbeidsgiver: OfficeLink AS
Adresse: Storgata 40, 8006 Bodø
Hjemmeside: https://www.officelink.no
Facebook: https://www.facebook.com/officelink.no
OfficeLink har etter 16 år fått bred erfaring innenfor kommunikasjon og betalingsløsninger. Vårt hovedkontor er i Bodø, og avdelingskontorer i Trondheim, Tromsø, Oslo og Kristiansand. Med sterke røtter og solid økonomi har vi en stabil arbeidsstokk på 60 ansatte. Vi har egen teknisk avdeling med vakttelefon for kritiske driftsforstyrrelser, backoffice for generelle kundehenvendelser samt systemutviklere.